4/17/2013

Oh where you been hiding lately?




Hellurei ja hellät tunteet! Long time no see vai miten se menee. Tosiaan, mulla ei oo ikiomaa kameraa käytössä, joten kuvien ottaminen on tooosi vähäistä. Myös mu bloggausinto on jäänyt vähän vähemmälle, kun urheena yritän puskee läpi nää peruskoulun vikat kuukaudet. Kokeita ja muuta touhuttavaa riittää yllin kyllin. Mm. oon ruvennut käymään futisharkoissa taas ahkerammin ja heti kun pääsin reenaan kunnolla, niin reidet päätti vetää alkuviikosta täysin lukkoon. Praise the lord ja sillee, vithuttaa hieman. Tänään meen taas testailemaan miten ne kestäis.

Mulla on joku kauhee ressinpuuska nyt päällä noista kokeista ja mun numeroista. Myös siitä, pääsenkö mun ykköshakutoiveeseen sit syksyllä. Joten ''yritän'' nyt ainakin tsemppaa loppuun ja yrittää saada tota motii nouseen viel loppuvuodeks. Pari koetta menny vähän penkin alle, mutta kyl mä viel nousen... tai sitten en. Vituttaa vaan se, että mikään ei nyt tuntus onnistuvan taaskaan. Mut noh, pitää jaksaa vaan!

Asiasta postilaatikkoon, kuvissa näkyy toi Dermosilin uus itseruskettava, kun otin sen testiin. Saa nähdä tuleeko kauheet rajat ympäri kroppaa vai saanko vähän brunaa. Mutta nyt meen tosiaan lukeen bilsan kokeisiin!Pahoittelut vielä kuvien vähyyttä ja mun outoja pärstäkuvia.

- Karo

2 kommenttia:

  1. Mihin oot hakenut?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tampereen lyseon lukion Eurooppalinjalle, normille ja sit iha tähä paikallisee lukioo :)

      Poista

Tell me a gossip!