1/04/2012

Joululahjoja


Pahoittelut huonolaatuisista kuvista. Siinä nyt näkyy ainakin suurin osa lahjoista ja lahjarahoilla ostetuista tavaroista. Lisäksi tuli karkkia ja muuta lämmintä. Tämäkin postaus vähän myöhässä, mutta hyvää saa aina odottaa. (?) 

Mun päiväni ei ollut mitenkään erikoinen. Heräsin siinä 1-2 aikaan, jonka jälkeen hengailin vaan täällä kotihoodeilla ja illemmalla oli sitten ns. taitokoulu harkat seitsemän aikoihin. Oon vieläkin ihan kuollut niiden harkkojen takia, yhtä tappoa... Joka paikka ihan umpikipeenä! Noo huomenna uuteen nousuun ja vuorossa oman joukkueen harkat, jee!  

Nyt lopettelen ja voisin mennä tänään vähän aikaisemmin nukkumaan, kun eilen. Eilenkin nukahdin vasta joskus puol viisi! 
- karo

Ps. Jättäkää te anonyymit ne turhat kommentit pois. EDELLEENKÄÄN en niitä julkaise ja turha luulo, että heruisi jotain myötätuntoa tälläisiä kommentteja kohtaan: 'kiva teini', 'kinosti vitun teini' tms. Joten säästätte edelleenkin omaa aikaanne, kun ette tule tänne mun blogiin tuhlaamaan sitä rakasta ja kallisarvoista koneaikaanne! Kivahan niitä on välillä lueskella ja nauraa, mutta en niitä minään tulevaisuuden päivänä aio julkaista... :) 

Ja loppuun sitten vielä varmaan mun tämän hetken suosikkibiisi!

Donkeyboy - Cityboy

11 kommenttia:

  1. oi! sait ihania lahjoja ja vielä paljon! blogisiki on ihana ja oon seuraillu sitä alusta saakka:) oot varmasti ihana ihminenkin<3 :)

    VastaaPoista
  2. Ihania joululahjoja! :) Toi Guessin hajuvesi on ihan taivaallisen hajusta. Joo ja noi tollaset anot on kyl yksi kusipäitä..

    t.tuntematon ;)

    VastaaPoista
  3. Naurettavia tuollaiset anot. Oikeasti, eikö voi olla parempaa tekemistä? :D Ihailtavasti vain jaksat olla välittämättä.
    Ihana blogi ja ihania lahjoja oot saanut. Ootko siis -97? Vaikutat vanhemmalta!

    VastaaPoista
  4. Niin mitäköhän tossa ihan ensimmäisessä kuvassa mahtaa olla..?

    VastaaPoista
  5. Oo, sä sait Guessin tuoksun! Toi on tosi hyvän tuoksuinen. Meinasin yhdessä vaiheessa ostaa sen, mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin, kun se oli niin kallis. :( No ehkäpä synttärilahjana sitten :DD Niin ja ihana tuo laukku! (:

    VastaaPoista
  6. Kiitos kehuista, paljon!!:)Ja toi Guessin hajuvesi on parhain hajuvesi, mitä oon ikinä omistanut, joten tosi iloinen omistaja täällä ;D Ja kyllä, oon -97.

    Ensimmäisessä kuvassa on ns. aamutossu. :)

    VastaaPoista
  7. Etkö saanutkaan sitä OnePiecen sitten? :)

    VastaaPoista
  8. Ootpas saanut kivoja lahjoja! :-) Onko tuo Guessin tuoksu millainen? Raikas, marjainen vai millainen? :-)

    ♥: Anniina

    VastaaPoista
  9. Ano: No en saanut. Karsin sen lopputingassa pois listalta ja päätin et en sitä kuitenkaan tarvitse ja se maksaa niin paljon. :)
    Anniina: No itseasiassa mä en oikein oo hyvä selittään minkälainen se tuoksu on. Raikkaaks mä en sitä ainakaan sanois... En yhtään kyllä osaa kuvailla. :o

    VastaaPoista
  10. No mä tein sen photofiltrellä niin siinä kun menee siihen tekstin luomis jutskaan niin kirjottaa eka tekstin ja sen jälkeen siinä ikkunan vasemmassa alanurkassa lukee öö transform jotain ja sit kun se tulee siihen kuvan päälle minkä oot valkannu niin painat vaan crop :-D Kysy jos et tajunnu :DD

    VastaaPoista
  11. Yritän parhaani ja kiitos neuvoista!;D

    VastaaPoista

Tell me a gossip!